Kako naručiti

Kada pronađete željeni proizvod, izaberite količinu i kliknite na Dodati u korpu. Izabrani proizvod će se tada naći u Vašoj korpi, a Vi možete da nastavite kupovinu. U svakom trenutku u meniju Korpa sa desne strane možete videti proizvode koje ste kupili i njihovu ukupnu cenu. Kada završite sa kupovinom, kliknite na Plaćanje i unesite svoje podatke. Ukoliko je potrebno, u napomenu unesite informacije o boji i veličini proizvoda ili druge pojedinosti, kako bismo smanjili mogućnost greške pri isporuci. Nakon toga je neophodno da izaberete način plaćanja. Još jednom detaljno pregledajte celu narudžbinu, kliknite Naručite i kupovina je gotova! Videćete stranicu sa porukom da je Vaša narudžbina uspešno primljena, a na Vašu mejl adresu će stići potvrda o kupovini.

Načini plaćanja

Proizvode koje ste kupili možete platiti:

1. Pouzećem – Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje iznosa s narudžbenice prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši u gotovom novcu kuriru koji Vam donosi pošiljku.

2. Uplatnicom – Plaćanje uplatnicom podrazumeva da nakon naručivanja i telefonske potvrde Vaše narudžbine, uplatite iznos Vaše kupovine putem opšte uplatnice u pošti, banci ili elektronskim bankarstvom. Ukoliko kupujete kao pravno lice, plaćate „nalogom za prenos“. Po evidentiranju vaše uplate, proizvodi sa narudžbenice se pakuju i šalju na adresu za isporuku.

Načini isporuke

Poručene proizvode dostavljamo kurirskom službom na teritoriji Republike Srbije. Radno vreme kurirske službe je svakog radnog dana i subotom od 8 do 17 časova. Roba koju ste naručili će stići na Vašu adresu u roku od 24 do 72 sata u zavisnosti od trenutnog lagera i adrese isporuke (vikend ne ulazi u satnicu roka isporuke). Troškovi dostave su fiksni i iznose 299 RSD bez obzira na vrednost i veličinu pošiljke.

Reklamacije

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira vizuelno proverite svaki paket. Svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda kupac je dužan da prijavi u roku od 24 sata od prijema robe. Ukoliko je paket oštećen, zamolite kurira da sačeka dok proverite da li je oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, primite pošiljku. Ukoliko deluje da je proizvod oštećen (ili da nedostaju delovi), odbijte prijem pošiljke i javite se nama radi utvrđivanja daljih koraka kako biste dobili ispravan, neoštećen proizvod. Za sve reklamacije pozovite: 011/316-25-03 ili 064/501-64-89.